9 november

Idag har jag mysdag. blev utgång igår med bästa sofie
så känner mig lite trött today.

Förfestade hemma hos mig nere i bastun, mysigt värre.
Sen blev de deli och otten.
Hittade några muppiga killar från en annan planet som prompt ville bjuda på allt.
Brukar inte gilla de men nu sparar jag ju för fullt.
Otten var faktiskt helt okej, Tanya Stephens uppträdde. Okej musik men lite för slow för min smak.


Runt halv 3 blev de hemgång och kusin o jag hittade en övergiven norsk dvärg.
Han hade slarvat bort sitt hotell och sina vänner.
Tog 2 sek innan mina moderskänslor kom fram. Klart jag inte kunde lämna honom helt ensam?
Så vi gick runt halva stan för o visa alla hotell och tillslut lyckades han känna igen det.

puuh, hade inte direkt velat ha honom som nattgäst ; )


När jag vaknade imorse trodde jag att jag hade drömt om honom. Känns lite halvlustigt.
But its true. Borde haft bildbevis ..






Kommentarer
Postat av: Beccs

Snygging :)



Gillar att du kommenterar, blir skitglad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback