5 november


Var vaken länge igår, blev o se både Disturbia och valvakan med Filip o Fredrik.

Obama vann! i knew it ; )

Var jobbigt o ta sig upp ur sängen imorse får tacka kusin som ringde o tjatade på mig o gå till jobbet.
Och nu är jag här, o jag saknar sängen lite faktiskt, hade varit skönt med en mysdag.

Äsch, blir ju nöjd när lönen kommer iaf. Har nog aldrig haft så hög arbetsmoral som nu.
Duttig flicka får jag intala mig att jag är..





Sommaren 06, precis innan jag skulle fylla 18år gammeltant.




 


Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

mhmm, men precis :) det är alltid kul och göra nått nytt! JA, de förstår jag, hur länge blir ni borta? om jag fattat rätt så har ni ingen hembiljett bokad än? spännande.. :) Njaae, inget bokat just nu, men jag var på G till norge ett tag, fast sen ångrade jag mig, så kanske tills nästa år,vemvet? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback