4 november

Är på jobbet. Sitter o lyssnar igenom massor musik.
Hittar massor fina låtar som får mig o orka stanna kvar.

Igår iaf, designen gick piss. Har insett att jag är pissedålig på sånt.
Får se hur jag löser de för såhär kan de ju inte se ut. Kallebalik.


Har suttit o krånglat med massor idag. Försäkringskassan vet ju inte vad de pysslar med.
Hur svårt ska det vara att gå över från den svenska sjukvården till australiens?
tydligen apsvårt enligt dom eftersom de bara är krångel.

Åker om 23 dagar.
Har nog inte riktigt insett hur skönt de ska bli.



Måste börja rensa ur mitt rum hemma också. Vad ska man göra me allt?
Läskigt o komma hem till sverige igen o inte ha något rum hemma.
Men det överlever jag. För vem vet om jag ens kommer hem igen.


Lägger in lite blandade bilder, tycker de är oerhört tråkigt med en textblogg.. bluhä





Joss o jag



Lottie o jag



Aja, Klara, Saga



Saga, Sofie, Emelie



Simon o Saga



Nu är det dags för lunch. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

alltså du e ju bara så sjukt snygg :)!

Postat av: Johanna

Gud vad jag älskar ditt hår!

2008-11-09 @ 17:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback