20 november

Det är mycket blandade känslor nu innan resan.
Glädje blandat med tårar vilket både är bra och dåligt.
Jag trodde det skulle vara mycket lättare än vad de just nu känns.

Man ska aldrig fly för att komma undan sina problem,
för var man än är så följer dom efter.
Jag har mycket jag måste ta itu med.

Det finns mycket som ska läka och byggas upp på nytt.
Men jag har tid på mig och hoppas jag kommer hem som en starkare människa.
Det ska jag sträva efter iallafall.




( okej sorry, inte min avsikt att vara depp. kommer förmodligen uppleva den bästa tiden i mitt liv.. )

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte så konstigt att det är mycket blandade känslor så här en vecka innan du åker. Men du vet ju att vi som älskar dig är här hemma i kylan och väntar på dig tills den dagen du kommer hem :)

Självklart kommer du bli en starkare människa. Du kommer lära dig så otroligt mycket under din resa om inte bara dig själv utan om livet också.

Men du ska veta att jag kommer sakna dig som tusan! Ses om en liten stund puss Linda

Postat av: Teres

Du kommer säkert få det toppen! :)

2008-11-20 @ 19:17:41
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback