2 november

Mina sista helger i norrköping verkar bara bli värre o värre,
känner att jag måste röja in i det sista så det slutar alltid i ett underbart kaos.

Igår iaf blev de först förfest, gick dit med Emelie o Martina.
Blandat folk där och drickan försvann alldeles för fort ner i magen.

Tog en taxi ner till deli, köpte shotkannor och drack ur dom direkt,
men även alldeles för stora cosmopolitans.

Efter det rymde vi vidare till otten där jag sprang runt o dansade med blandat folk iförd en lånad mask.
Blev ett o annat nyp i rumpan där.

Emelie o jag blev hungriga o skulle gå ut o köpa korv, slutade med att korven låg på backen o vi i busken.
Men lite skit rensar magen så den gick ner iaf(!?)



Såhär dagen efter har vi haft Gossipgirl-maraton. har sett till avsnitt 7 på säsong 2.
Vi i sverige ligger ju lite efter tyvärr.


Eftersom det var halloween igår körde vi på lite utklädnad.
Tänkte vi skulle vara "girls from the hood" o jag trivdes perfa.


- -

Antar att ni vill se lite bilder så här får ni ett par stycken


  




dag för gossipgirl igen, xoxo

Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

så jävla snygg!

Postat av: Josefine

Oj oj, kan bara instämma på ovanstående kommentar :) Ditt hår är väl helt perfekt!

2008-11-04 @ 20:01:25
URL: http://xjosefinex.blogg.se/
Postat av: beccs

Vad kostar ett par låga Converse :)? och var finns dom?

2008-11-07 @ 23:52:09
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback