15 november

Jag skriver när jag har något att skriva, så enkelt är de :)

Vaknade nyss, drömde självklart mardrömmar igen,
börjar nästan vänja mig nu efterson de händer varje natt,
ormar,spindlar, flygplan, otrohet, well u name it!


Igår blev det iaf mys med Martina, kollade idol o promenerade runt i lindö.
Alltid mys o ses eftersom de inte blir alltför ofta när man har jobb o skola osv.

Tog sista bussen hem o den var fylld med fulla fjortisar. JAG VILLE DÖDA DOM.
tjejerna bakom mig lyckades hela tiden skratta precis i mitt öra, om dom gjorde de me flit vet jag ej.
men pissed of blev jag !


-

Idag ska jag iaf gå ut i linköping, ska ha lite avskedsfest med folk från jobbet.
Kommer åka dit innan, ska ner på stan en sväng med Linda, och sen har jag lovat o fixa henne i håret :)
Tar tåget vid 2, så ska nog hoppa in i en dusch nu..


later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback