1 november

Jag har inte skrivit på länge, men nu är det dags igen.
Om 26 dagar tar jag mitt pick o pack o lämnar Norrköping.
Jag flyttar till Australien för att börja om på nytt.

Många frågar om anledningen o jag kan säga att till största del är de pga
att jag är extremt trött på livet här i norrköping.
Falskheten bland folk emellan börjar ta över. Livet rullar på likadant vecka efter vecka,
och jag känner att jag ska få ut något mer av mitt liv.

Tycker bara synd om er som blir kvar. Ni som står mig nära iaf!
Men jag vet att de som vill kommer hålla kontakten med mig iaf.



- -

Nu ska jag iaf dra ner på stan en sväng, hitta något att ha på mig tills ikväll.
Att dricka alkohol o umgås med bästa är de enda jag tänker på just nu.

//

hej o hååååå vi hörs


 

Sofie, Saga o Sara, last weekend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback