7 april

Sa till mig själv igår innan jag somnade att jag skulle upp tidigt idag och sola.
Somnade ändå skapligt så de skulle itne varit några problem,
men imorse var de ett stort problem.

Jag drömde en supergrym dröm. Mkt ball var den.
så jag ville bara somna om o drömma sak, om jag gjorde de kommer jag inte ihåg faktiskt.

-

Men idag iaf, tar tåget till lkpg vid elva. Har saknat folket, jobbet är väl inte suuperkul men de ger grymma pengar.
Så nu är jag tillbaka.
Hoppas ni saknat mig ?

 ;)


Förresten, det var ju sista dagen på fräcka igår.
Och då såklart ska diskmaskinen gå sönder.
Så jag diskade ungefär 3 timmar i sträck igår.
Mina händer var lila-blå russinhänder.

segt as hell var det, men nån måste ju göra det..
o då kommer lilla ängeln jag o ställer upp ;)


men nu är det schlutt på slaveri! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback