4 april

Det sker förändring i mitt liv förfullt nu.
Känner mig lite vilsen ibland.

Men nu har jag iaf sagt upp mig. Ta ingen skit liksom.
Ska tillbaka till gamla jobbet i linköping,
de ringde o sa att de ville ha mig igen.. Så nu löser sig allt me pengar också.
Alltid underbart o tjäna mer.


Igår färgade jag håret på syster o grejade. Finis blev hon. Donna! :)

Sen på kvällen blev de mys och underbart tjejsnack. Kan man inte få nog av.
Speciellt inte med nya människor ;)



Idag fyller Martina år, läskigt hur stor du börjar bli.
Ett år till sen leker livet !

image45
Kommer alltid älska dig ..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är du och hon helsyskon eller är ni "låtsassyskon"=)?

Slutat med 3 nu? Eller vad är det du ska jobba med?

Show some shopping, du köpte ju nytt nyss. Hittade du den kassen?

Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2008-04-21 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback